Форум: Другие темы
11 января 2007, 23:56 Виктория
Виктория Привіт усім, хто читає це повідомлення. Я студент 4 курсу , пишу дипломну роботу на тему:"Вплив добрив на урожайність та посівні якості озимої пшениці(в умовах Сумської обл.)" Стаття про екологічні гербіциди, на мій погляд є цікавою, в ній висвітленя корисна актуальна інформація. Я збираю матеріали для написання дипломної, будьласка, допоможіть, хто чим може!!!
12 января 2007, 09:31 Андрей
Андрей Вікторія, Вам не на цей сайт. Спробуйте www.apk-inform.com або інші, які присвячені зерновим. Їх насправді багато. Але не думаю, що хтось відгукнеться. Занадто неконкретне питання. Вам бажано поспілкуватися з великим підприємством, що професійно замайється озимою пшеницею та працювати з їхніми фахівцями. До речі, думаю, що озиму пшеницю вирощувати в Сумській області не дуже розумно з економічної точки зору. Хіба що в піденних районах і виключно найбільш пристосованих до умов регіону сортів.
13 января 2007, 23:57 Виктория
Виктория Андрей, дякую Вам за пораду, я дійсно не думала, що на моє повідомлення хтось відгукнеться. Доречі, я відвідала запропонований Вами сайт і використала деяку інформацію з нього.
21 февраля 2007, 21:42 Альберт